Search This Blog

Thursday, March 1, 2012

Zo doen ze dat....

Ik hoorde in het nieuws dat er vertrouwelijke dossiers op straat lagen in Nederland van een bank.. de ING geloof ik.

Zo doen ze dat in Egypte als er op de bank 'hoog'bezoek komt, en er opgeruimd moet worden, en de kasten zo vol zitten dat ze bijna niet meer dicht kunnen. (beeld is van 2005-gemaakt tijdens de fotoreis om 'microfinance' in beeld te brengen voor Rabobank Nederland.) Ik had me even los gemaakt van de groep, was naar buiten gelopen en wilde om het gebouw heen lopen.. en kwam deze 'buiten-opslag' tegen. En ja het zijn echt kasboeken en dossiers. Ik kon nog net de foto maken, voordat ik weer naar binnen moest :)

This is how they clean up the office in an Egyptian Bank, when they expect 'high' visitors (us;). I managed to sneak around the corner of the bank, and make this picture of their outdoor storage, before they called me back in. :)





No comments:

Post a Comment